کاشی بین کابینت سه بعدی

کاشی بین کابینت سه بعدی

تاریخ انتشار

یکی از انواع طرح های کاشی بین کابینت، کاشی بین کابینت سه بعدی می باشد. یکی از ویژگی های این طرح عدم شباهت به آن ها به کاشی معمولی می باشد به طوری که

نمای پایانی کار بیشتر شبیهه نمای پایانی سنگ برجسته می باشد. کاشی بین کابینتی سه بعدی در بین مصرف کنندگانی که به دنبال ایجاد نمای صخره ای میباشند

طرفداران زیادی دارد. باید توجه داشته باشید که این نوع طراحی جزو جدید ترین و مدرن ترین طراحی ها برای کاشی بین کابینت مباشد.

کاشی بین کابینت سه بعدی

طرح های کاشی بین کابینت سه بعدی

این نوع طراحی علاوه بر طرح صخره ای طراحی های دیگری را نیز شامل می شود. از انواع آن می توان به کاشی های با طرح آجر، طرح کاغذ دیواری و طرح های فانتزی نام برد.

این نوع طراحی شامل ابعاد کاشی متنوعی می باشد. حتی بعضی از ابعاد طرح های فانتزی دارای ابعاد 15*15 بوده و جلوه و نمای کار خاصی به فضای مورد استفاده میدهد.

استفاده از این گونه ابعاد و طرح ها باعث می شود که نمای کار شما دست ساز به نظر آید.

کاشی های بین کابینت  هم با  لعاب براق و هم با لعاب مات تولید می شوند که در هر دو صورت نظافت و نگهداری آن ها در محیط آشپزخانه ساده و راحت می باشد.

تنوع ابعاد و رنگ ها در این طرح باعث میشود که مصرف کننده به راحتی کاشی مورد علاقه خود را پیدا کرده و خریداری نمایید.

در این قسمت تصاویری از این نوع طراحی در اختیار شما قرار میدهیم تا شما مصرف کننده محترم بتوانید با توجه به آن راحت تر با این نوع کاشی بین کابینت آشنل شوید.

در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که این نوع کاشی بین کابینت نیز می تواند به وسیله چسب کاشی بر روی کاشی های دیگر اجرا گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید