دکوراسیون لوکس ترین حمام ها با کاشی تبریز

تاریخ انتشار

دکوراسیون حمام، همواره در معماری یکی از بخش های مهم و کلیدی منزل ها بوده است، البته نقش و کارکرد این بخش از منزل در دوره های گوناگون تغییر پیدا کرده است و به مرور زمان حمام از محلی متروک و تاریک که صرفا هر چند روز یکبار از آن برای است حمام استفاده می شد به مکانی روشن، تمیز و شیک برای استحمام، پاکیزگی، آراستگی و در بسیاری موارد به محلی برای بازیابی آرامش روح و رفع خستگی تبدیل شد.

تا سال های قبل هم کمتر کسی بود که به دکور دیگر بخش های خانه غیر از قسمت هایی که گفته شد اهمیت چندانی بدهد. اما، دکور کردن یک خانه یا آپارتمان امروز تمام بخش های یک محیط مسکونی را به خود اختصاص می دهد. وقتی صحبت از دکوراسیون حمام و سرویس های بهداشتی به میان می آید، شاید برخی تصور کنند که دکور کردن این بخش ها تنها هزینه ای اضافی است و لزومی برای این کار وجود ندارد. با این وجود امروزه دکور حمام و سرویس های بهداشتی در کنار دکور دیگر بخش های منزل، یکی از موارد مهم و اساسی محسوب می شود تا جایی که ممکن است در برخی موارد حتی بیش از دیگر بخش ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

هم اکنون حمام در معماری و در منازل اشکال مختلفی دارد؛ به این ترتیب در حالی که در آپارتمان های کوچک حمام ها کوچک و با کاربردهای محدودی تعبیه می شوند در آپارتمان ها یا منازل بزرگ متراژ حمام ها نیز بزرگ تر هستند و کاربردهای مختلفی دارند. در واقع در این دسته از منزل ها حمام ها برای استفاده در ساعات بیشتری طراحی و ساخته می شوند. این در حالی است که در برخی موارد بعضی از حمام ها در منازل لوکس حالتی تفریحی و رفاهی به خود می گیرند و در کنار آنها استخرهای کوچک، سونا و جکوزی با هدف افزایش رفاه و تفریح و سلامت اعضای خانواده طراحی و ساخته می شود. اما، مهم ترین نکته ای که باید در ابتدا به آن تاکید شود آن است که مهم نیست حمام خانه شما بزرگ باشد یا کوچک، آنچه بیش از بزرگی و کوچکی حمام حائز اهمیت است آن است که شما این فضا را به نحوی ساماندهی و دکور کنید که بتوانید حداکثر استفاده از آن را برای دستیابی به آرامش و پدید آوردن احساس مطبوع در خود داشته باشید

حمام های لوکس امروزی تنها مکانی برای دوش گرفتن به حساب نمی آیندحمام های لوکس امروزی بزرگ و برخی از آن ها به بزرگی یک اتاق خواب مجلل هستند. بسیاری از حمام های لوکس سفارشی یک قسمت استراحت در خود دارند در حالی که طراحی های ساده تر حمام تنها شامل یک قسمت برای دوش، یکی برای توالت و یک قسمت برای روشویی است. یک حمام لوکس چیزی بیشتر از این ها را به صاحب خود عرضه می کند؛ یک سالن استراحت حمام لوکس دارای سیستم گرمایشی شامل شومینه شیک یا بخاری با چند صندلی گرم و نرم در کنار آن یا حتی مبل و فرش برای ایجاد یک قسمت راحت جهت استراحت و ماندن در آن، است.

دکوراسیون حمام با وان پایه دار

یک حمام سفارشی لوکس با وان پایه دار و دوش

این حمام دارای ترکیب بژ هست. کف حمام دارای سرامیک های ساده به رنگ بژ و بخش هایی از موزاییک در دیوار هستند، که حس سنگ طبیعی را به انسان القا می کند..  دیوار ها هم به رنگ بژ روشن و تلفیقی از ست کاشی  می باشند.

دکوراسیون حمام با جکوزی دکوراسیون حمام با جکوزی

حمامی با جکوزی بزرگ و محوطه دوش مشکی

این طراحی حمام بسیار عالی و منحصر به فرد در طرح و شکل است. کف حمام به وسیله کاشی طرح دار  پوشیده شده است. این طرح برای کف بسیار عالی است شلوغ و خسته کننده به نظر نمی رسد. قسمت روشویی و دوش با کاشی هایی از رنگ تیره  اجرا شده که به لوکس و ماندگار بودن  فضا می افزاید. دیوار وان از کاشی طرح دار رنگ روشن اجرا شده که به گستردگی فضا اعتبار می بخشد و رنگ روشن بقیه دیوارها باعث بزرگ دیده شدن فضا و به دنبال آن عدم خستگی را به همراه دارد.

دکوراسیون حمام فوق مدرن

طراحی حمام سفارشی فوق مدرن با سرامیک های بزرگ

یک حمام با طراحی مدرن که بر روی سادگی، طر ح های ساده و خط ها تمرکز دارد. سرامیک هایی بزرگ با ابعاد 100*50 سانتی متر و به رنگ طوسی در دیواراستفاده شده است و دیوار ههای قسمت حمام ترک هم از سرامیک هایی با همین ابعاد و در رنگ طوسی تیره خط دار ساخته شده است. از موزاییک های 33*33 جهت زیبایی و طراحی باکس در دیوار پشت وان  استفاده شده است. سقف  به شیلنگ نوری  LED نئون و هالوژن مجهز شده است تا فضا را زیباتر سازد.

دکوراسیون حمام مدرن

حمام لوکس با تلفیقی از عناصر کلاسیک و مدرن

یک ترکیب لوکس با استفاده از عناصر مدرن و کلاسیک. این طراحی شیک به شما حس زیبایی و ظرافت را القا می کند، به کار بردن کاشی رنگ تیره به صورت نواری در ردیف اول وآخر دیوارها به عمق یابی فضا می افزاید  و بقیه دیوار ها با رنگ روشن و گرم بژ و سقف و هم به رنگ سفید رنگ شده اند. استفاده از روشویی کلاسیک و چوبی  در فضا حمام و دیگر عناصر به صورت مدرن باعث ایجاد حمام لوکس با تلفیق عناصر کلاسیک و مدرن شده است.

دکوراسیون حمام مدرن

طراحی حمام مدرن با کاشی های سفید و ساده و به همراه وان

یک طراحی مدرن و بسیار جذاب، این فضا اکثرا با کاشی های سفید پوشیده شده است. قسمت بالاتر که در آن وان و دوش قرار دارد، با کاشی های طرح دار  به رنگ سفید تزئین شده است.

دکوراسیون حمام لوکس

یک طراحی حمام مدرن با ترکیبی از سرامیک های با کیفیت در رنگ کرم روشن و قهوه ای

این طراحی مدرن دارای تنوعی در استفاده و ترکیب مواد یکسان است. کف و دیوار ها با سرامیک هایی کرم و قهوه ای رنگ پوشیده شده اند. رنگ قهوه ای در دیوار روبه رو و رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی برای کف و دیوار ها به کار برده شده است

دکوراسیون حمام لوکس

حمامی مدرن و جذاب با سرامیک های سفید در کف و دیوار

این حمام با ترکیب کاشی های طرح مرمر در کف و  دیوارها به رنگ سفید ساده و سقف و قاب ها به رنگ سفید ساخته شده است. از موزاییک های 33*33 به رنگ آبی در داخل قاب ها و برای جداسازی قسمت حمام ترک به کار رفته است .طراحی کلاسیک این بخش به جذابیت این حمام بزرگ افزوده است.

دکوراسیون حمام

حمامی آراسته با عناصری به رنگ طلایی با کاشی های کرم و قهوه ای

اگرچه استفاده از اثاثیه و تزئینات دراین حمام آن را بسیار شیک جلوه داده است اما اصلا طراحی را بیش از حد سنگین و پیچیده نکرده است. برای دوش کابین مخصوص به رنگ طلایی در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید