تاریخچه کاشی تبریز

تاریخ انتشار

داستان شرکت صنایع کاشی تبریز/ شرکتی که برای زندگی شما بهترین راه حل را ارائه می‌کند

شرکت صنایع کاشی تبریز در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز واقع در شمال غرب ایران و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰۰ متر مربع احداث و از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. ظرفیت اولیه این شرکت یک و نیم میلیون متر مربع در سال در تولید انواع کاشی دیواری بود که طی ۲ سال اخیر و با مطالعات دقیق فنی بر روی ماشین آلات  و همچنین بازار مصرف در مورد طرح‌ها و ابعادی که مصرف کننده نهایی به آن توجه دارد، پروژه ‌های نوسازی و افزایش ظرفیت در بخش کاشی دیواری و ایجاد یک واحد مستقل و جدید در بخش کاشی کف را به اجرا گذاشت.

هم اکنون این شرکت با ظرفیت سالانه دو و نیم میلیون متر مربع کاشی دیواری و ۳ میلیون متر مربع کاشی کف در حال فعالیت می‌باشد. از آنجایی که کیفیت، مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف است، شرکت کاشی تبریز جهت دستیابی به این امر مهم، با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین مواد اولیه و پرسنل مخصوص و مجرب، بر این باور است که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. از این رو، این شرکت طی سال‌های اخیر توانسته علاوه بر دریافت نشان‌های استاندارد ملی و ایزوISO10004 , ISO10002   ISO10015 ,  ISO 9001:2000، ISO14001 و OHSAS 18001 از طریق سازمان‌های بین‌المللی نیز مورد تشویق قرار گیرد.

  • تغییرات و تحول چشمگیر

از سال ۱۳۷۷ تغییر اساسی مدیریت و تغییرات اساسی در خطوط تولید این شرکت، منجر به تولیدات مرغوب و ایجاد تحولی چشمگیر در صنعت کاشی کشور گردید.
با توجه به دیدگاه روشن و به روز مدیران و سهامداران و در نظر گرفتن توجیه اقتصادی در میزان تولید باعث شد تا در کمتر از یکسال و با تغییرات لازم در سیستم تولید، ابعاد بزرگتر و طرحهای جدید اروپایی جایگزین گردد. بعد از این دگرگونی کاشی تبریز جایگاه اصلی خود را در صنعت کاشی و سرامیک کشور و صد البته جایگاه بسیار ممتازی در صنعت استان آذربایجان شرقی پیدا کرده است بطوریکه توانسته است درکنار تولید کنندگان برتر جهانی قرار گیرد .

در سال ۱۳۸۲ این مجموعه اقدام به آغاز طرح توسعه سالن کف با مشارکت شرکت کرابن اسپانیا یکی از بزرگترین قدرتهای سرامیک نمود و با تلاش بسیار در سال ۱۳۸۴ توانست سرامیک کف خود را با نام تجاری کرابن سرامیک تبریز به بهره برداری برساند. اکنون سرامیک تولیدی این واحد قابل رقابت با بهترین سرامیکهای جهان می باشد. بطوریکه صادرات این واحد تولیدی به اکثر کشورهای آسیایی بخصوص کشورهای خاورمیانه و کشورهای همسایه و حتی برخی کشورهای اورپائی دال بر این امر می باشد.

 

با توجه به تولیدات بسیار با کیفیت این کارخانه و مقایسه آن با کاشی ها و سرامیکهای وارداتی با توجه به قیمت و خدمات مناسب محصولات این کارخانه باعث گردیده تا رقابت شدیدی با محصولات وارداتی داشته باشد.
ایده های نو و تولیدات منحصر به فرد و تنوع طرحها و رنگها جزء اهداف عمده صنایع کاشی تبریز بوده  که تولید کاشیهای رکتیفای شده ( برش خورده ) برای اولین بار در ایران و بطور انحصاری از جمله این محصولات هستند.

شعار شرکت کاشی و سرامیک تبریز

کاشی تبریز محصولات خود را بهترین راه حل برای زندگی امروز که یک زندگی مبتنی بر طراحی و زیبایی است می‌داند.
“ما در رویای ایجاد افق جدید، دستیابی به آزادی، دستیابی به اهداف جدید، ایجاد یک دنیای جدید هستیم که در آن طراحی بخشی از زندگی باشد و ما بتوانیم درباره زیبایی‌های آن بیاندیشیم و آنها را تحسین کنیم”

تاریخچه کاشی تبریز

کاشی تبریز بین کابینتی

کاشی بین کابینتی یکی از پر مخاطب ترین کاشی‌‌های روز بازار در جهان است که تنوع طرح و رنگ آن بسیار مهم است.این نوع کاشی بیشتر مناسب دیوارهای آشپزخانه‌ها می‌باشد و به طور کل فضای بین کابینتی را می‌توان با آن پوشش داد. یکی از پرمخاطب ترین کاشی‌‌های بین کابینتی در ایران، طرح‌های کاشی بین کابینتی تبریز است که خانم‌‌های خانه دار اغلب آن را برای ایجاد تغییر و تحول در فضاهای داخلی به خصوص آشپزخانه انتخاب می‌نمایند. کاشی بین کابینتی.

  • ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان

این واحد تولیدی بعنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ و مطرح کشور دارای بیش از ۷۰۰  نفر پرسنل کاری مستقیم است که مطابق با قوانین کار و امور اجتماعی مشغول به کار هستند. تقریباً ۵۰٪ کارکنان این شرکت فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها هستند. ایجاد اشتغال این واحد صنعتی به طور غیر مستقیم برای ۳۰۰۰ نفر نیرو می باشد که از طریق نمایندگی ها ،کاشی فروشیها ، کاشی کاشی کارها ، سیستم حمل و نقل و  … است .
محصولات این کارخانه به بیشتر کشورها ،از جمله : آلمان ، اتریش، عراق ، آذربایجان ، ازبکستان ، ترکمنستان ، گرجستان ، قزاقستان، استرالیا و سوئد و کره جنوبی صادر می گردد که با استقبال خریداران بسیار زیاد این کشورها مواجه گردیده است.

  • کاشی تبریز، بهترین برای زندگی شما

شرکت کاشی تبریز در رویای ایجاد افق جدید، دستیابی به اهداف جدید و ایجاد یک دنیای جدید است که در آن طراحی بخشی از زندگی باشد تا بتوانیم درباره زیبایی‌های آن بیاندیشیم و آنها را تحسین کنیم. کاشی تبریز، بهترین راه حل را برای زندگی شما ارائه می‌کند.

  • افتخارات برند کاشی تبریز

واحد تولیدی نمونه در سال ۱۳۷۸ ، واحد نمونه صنعت و معدن کشور سالهای ۱۳۸۰ و 1392 ، واحد نمونه دوستار کارگر سال ۱۳۸۴ ، واحد صنعتی نمونه استانی سالهای ۱۳۷۹ و ۱۳۸۳ و ۱۳۸۶ ، واحد نمونه کشوری در سالهای 88، 91 و 93، واحد نمونه کنترل کیفیت ۱۳۹۲، کسب واحد نمونه کیفیت سال ۱۳۹۵، دریافت نشان دلفین طلایی از اروپا بدلیل کیفیت و نام تجاری معتبر در سال ۲۰۰۳ و دریافت جایزه برترین رهبر کسب و کار در صنعت تولید کاشی و سرامیک و شعف مشتری در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا  در سال ۱۳۹۵ بخشی از افتخارات این شرکت ایرانی است.

بازرگانی والاسرا با سابقه 40 ساله در زمینه فروش  کاشی و سرامیک در تبریز یکی از پیشگامان این حرفه به شمار می آید. تنوع در گرد آوری محصولات و تحویل به موقع  یکی از
نقاط قوت این مجموعه میباشد. در این مجموعه با توجه به خواست مشتریان طراحی سه بعدی برای محیط های درخواستی نیز انجام می گیرد.
تمامی تلاش این مجموعه سعی بر کسب رضایت مشتریان عزیز میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید