ابعاد کاشی تبریز

در طول زمان فعالیت کارخانه کاشی تبریز انواع ابعاد کاشی تولید شده است. هر کدام از این ابعاد برای سلیقه و محیط مخصوص خود طراحی شده است.

در ادامه تمامی ابعاد کاشی تبریز که اکنون در حال تولید هستند معرفی میکنیم.

ابعاد60*30

این اندازه از ابعاد  مناسب محیط های مانند سرویس های بهداشتی و حمام و مستر و بین کابینتی می باشد. با در نظر گرفتن ابعاد این کاشی بهتر است آن را در محیط های کوچک به کار برد. اکــثر ست های این ابعاد داردای کاشی کف مخصوص خود هستند.تمامی مدل های این ابعاد برشخورده بوده وقابلیت اجرای بدون بند را دارد. زیبا یی و سادگی مدل های مختلف این ابعاد باعث شده که مورد پسند عموم باشد. در این ابعاد می توان به مدل های آلتا ،دنیا ،لیزا و مدیسون اشاره کرد.

ابعاد90*30

این اندازه از ابعاد نیز مانند ابعاد60*30 مناسب محیط های مانند سرویس بهداشتی،حمام،مستر،آشپزخانه وبین کابینتی می باشد. با توجه به اندازه آن به راحتی میتوان د رهر محیطی با هر اندازه ای استفاده کرد. این ابعادکاش تبریز نیز برشخورده بوده و میتوان بدون بند آن را اجرا کرد. اکثر مدل های این ابعاد دارای کاشی کف  مخصوص خود می باشد. تنوع سبک های مدل های مختلف این ابعاد کاشی تبریز آن را مناسب هر سلیقه ای میکند. در این ابعاد می توان به مدل های نوبل ، آنتیک و روبی اشاره کرد.

ابعاد100*33

این ابعاد از نظر اندازه بسیار نزدیک ابعاد90*30 بوده و دارای ویژگی های مشابه می باشد. در محیط های مانندسرویس بهداشتی،حمام،مستر و آشپزخانه قابل استفاده است.این ابعاد کاشی تبریز برشخورده و قابلیت اجرا بدون بند را دارد. تمامی مدل های این ابعاد کاشی کف مخصوص خود را دارند. سبک سنگ برجسته این ابعاد بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. د رمیان مدل های مختلف این اندازه میتوان به مدل توکسان اشاره کرد.

ابعاد120*40

این اندازه جدیدترین ابعاد کاشی تبریز مباشد که تولید میشود. این اندازه به خاطر ابعادش مناسب برای هر محیطی با هر اندازه می باشد.

به طوری که در کلیه طراحی های نوین از این ابعاد استفاده می شود. محیط های کاربری آن شامل: سرویس بهداشتی،حمام،مستر،آشپزخانه، هال و پذیرایی و لابی مباشد. این ابعاد نیز برشخورده وقابلیت اجرای بدون بند را دارد. سادگی اجرا و تنوع مدل این ابعاد آن را ایده ال جمع کثیری از مصرف کنندگان کاشی تبریز می نماید. از مدل های این اندازه میتوان به مدل بی اند ، زبرینو و آتلانتا اشاره کرد.

ابعاد60*60

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز مناسب کف در محیط های داخلی می باشد. این محیط ها شامل: کف سالن،هال وپذیرایی،آشپزخانه و لابی میباشد. تنوع مدل و همچنین رنگ در این ابعاد بسیار زیاد بوده و انتخاب را برای مصرف کننده آسان می کند. این اندازه نیز برشخورده و قابلیت اجرای بدون بند دارد. از مدل های این ابعاد می توان به مدل دراپ و اینونت اشاره کرد.

ابعاد120*20

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز مناسب کف و دیوار محیط های داخلی و خارجی می باشد. محیط های قابل استفاده شامل: سرویس بهداشتی،حمام،کف سالن، هال وپذیرایی آشپزخانه،لابی،روف گاردن،کناره استخر و حیاط می باشد. تمامی مدل های این ابعاد پرسلانی بوده و تحمل وزن و تغییرات دمایی بالایی دارند.

این اندازه نیز برشخورده وقابلیت اجرا بدون بند را دارد. از مشهورترین مدل های این ابعاد، مدل پارکتی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

از این مدل ها میتوان به وست وود و ونکوور اشاره کرد.

طرح رویال گلد

ابعاد120*60

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز مناسب دیوار وکف محیط های داخلی وخارجی می باشد. به خاطر اندازه آن به وفور در طراحی نوین استفاده می شود.

محیط های که مناسب این ابعاد است شامل:سرویس بهداشتی،حمام،بین کابینتی،آشپزخانه، هال پذیرایی، لابی، روف گاردن،تجاری وحیاط می باشد.

این ابعاد نیز پرسلانی ودر دسته سرامیک قرار می گیرد و تحمل وزن، تغییرات دمایی بالایی دارد.

این اندازه برشخورده و امکان اجرای بدون بند را دارا می باشد. این ابعاد دارای تنوع طرح و رنگ بالایی بودخ به طوری که مشکل پسندترین مصرف کننده را مجاب به خرید می نماید. از طرح های این ابعاد میتوان به مدل روبی ، وینا  و رویال گلد اشاره کرد.

ابعاد80*80

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز مناسب کف محیط های داخلی وخارجی می باشد. محیط های کاربری آن شامل:تجاری،سالن،هال و پذیرایی،اتاق مطالعه،اتاق کودک،لابی روف گاردن وحیاط میباشد.

این اندازه به صورت سنتی در کف استفاده شده و محبوبیت بالایی بخصوص در استفاده در کف منازل مسکونی داراست.این محصول نیز پرسلانی بوده و تحمل وزن،تغییرات دمایی بالایی دارد. از مدل های مشهور این ابعاد میتوان به مدل رویال گلد اشاره کرد.

طرح رویال گلد
قیمت کاشی اسلب تبریز

ابعاد 160*80

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز از جدیدترین تولیدات این کارخانه میباشد. این سری تولیدات مناسب کف ودیوار محیط های داخلی و خارجی است.

محیط های کاربری آن شامل: سرویس بهداشتی،حمام،مستر،تجاری،هال وپذیرایی،سالن،لابی،روف گاردن،حیاط وپارکینگ می باشد.

این اندازه سرامیک و در دسته اسلب ها دسته بندی میشود. بدنه آن پرسلانی و وزن،تغییرات دمایی بالایی را تحمل می کند. این ابعاد برشخورده وامکان اجرا بدون بند را دارند. از مدل های این اندازه می توان به مدل اینساید اشاره کرد.

ابعاد 95*95

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز مانند ابعاد 80*80 بیشتر در کف محیط های داخلی وخارجی استفاده میشود. محیط های کاربری آن شامل: تجاری هال وپذیرایی، سالن، روف گاردن، لابی، حیاط و پارکینگ می باشد.

این ابعاد در دسته سرامیک های کف دسته بندی میشود. بدنه آن پرسلانی و وزن،تغییرات دمایی بالایی را تحمل میکند. این اندازه برشخورده و قابلیت اجرا بدون بند را داراست.این ابعاد با مدل های بسیار زیبا انتخاب مناسبی برای محیط های اشاره شده میباشد.

از مدل های این اندازه میتوان به نیوال و آستین اشاره کرد.

طرح نیوال
طرح الترا

ابعاد 120*120

این اندازه از ابعاد کاشی تبریز از جدیدترین وبزرگترین اندازه های تولیدی این کارخانه میباشد. این ابعاد مناسب کف در محیط های داخلی و خارجی است.

محیط های کاربری شامل:تجاری،سالن،هال و پذیرایی، روف گاردن،حیاط و پارکینگ میباشدد. بدنه آن پرسلانی، وزن و تغییرات دمایی بالایی را تحمل میکند.

این اندازه برشخورده وامکان اجرای بدون بند را دارد. این ابعاد با توجه به اندازه و طرح های بی نظیر انتخابی عالی برای محیط های ذکر شده می باشد.

از مدل های این اندازه می توان به مدل الترا و هیسارو اشاره کرد.