۱۰ نکته کلیدی در انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی

تاریخ انتشار

۱. استفاده از کاشی های کوچک برای سطوح منحنی در حمام

اگر شما یک سکوی دوش منحنی در حمام خود می پسندید، باید از کاشی های کوچک تر استفاده کنید. این کاشی باید برای کف و دیوار مناسب باشد و با فضاهای مرطوب نیز سازگار باشد. در واقع این کاشی های کوچک به شما اجازه می دهند منحنی ها و سطوح خمیده را در حمام تان دقیق تر در بیاورید.

۲. احساس نرمی و راحتی با انتخاب کاشی مناسب برای حمام

نشستن بر روی یک سطح صاف نسبت به کاشی های کوچک احساس بهتری ایجاد می کند و لبه ی گرد شده ی نیمکت، پشت پاهای شما را آزار نمی دهد. نشستن بر روی سکو با لبه ی تیز، موجب آزار شما می شود. پس از لوح یا کاشی ای استفاده کنید که امکان گرد و خمیده کردن لبه ی نیمکت را برای شما فراهم آورد.

۳. دقت در انتخاب کاشی های موزاییکی برای حمام

از کاشی های موزاییکی استفاده کنید که بتواند حداقل ۹۵ درصد با سطح زیرینش تماس پیدا کند. یعنی نباید تمام سطح بین کاشی و دیوار با چسب پر شود

۴. کاشی های شیشه ای رنگی کوچک در حمام

کار با شیشه سخت است. برخی از کاشی های شیشه ای شفاف، بخار آب حبس شده در پشت شان را نشان می دهند و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کنند. انتخاب کاشی های شیشه ای رنگی کوچک تر برای حمام بهتر است. این می تواند یکنوآوری در حمام شما باشد.

۵. کاشی نوع دوم برای خلق دیواری منحصر به فرد در حمام

در حمام های امروزی شاهد دیوار هایی هستیم که با کاشی ای متفاوت از کاشی استفاده شده در فضاهای دیگر حمام کار شده اند.

۶. کاشی های کوچک تر برای سقف شیب دار در حمام

ساخت سقف شیب دار در حمام های بخار از ضروریات است. استفاده از کاشی های کوچک برای این سقف ها، ظاهر آنها را خوشایند تر می کند.

۷. کاشی های بزرگ در دکوراسیون حمام

در صورتی که می خواهید کف حمام شما یک دست باشد و طول عمر آن زیاد باشد، از کاشی های بزرگ استفاده کنید.استفاده از یک کاشی بزرگ در کل سطح، فضای حمام را نیز بزرگ تر نشان می دهد. اگر به دنبال کاشی های بزرگ هستید، نمونه ای با مقاومت بالا در برابر لغزش انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کنید